Разам з дзецьмі: Learn English together with Belorussian! колеры

Я купіў сабе берэт.

Мой берэт чырвоны – red.

 

Незабудку я люблю

За блакітны колер – blue.

 

Я лімон учора ела.

Кіслы ён ды жоўты – yellow.

 

Недаспелы мандарын,

Ён яшчэ зялёны – green.

А як спелы з’есці хочаш,

Еш аранжавыя – orange.

 

  • Малака мне падагрэй! –

Просіць шэры коцік – grey.

 

Белай фарбы я не браў.

Ёсць карычневая – brown.

 

Грузіць вугаль чалавек.

Стаў ад пылу чорны – black.

Алена Церашкова

This entry was posted in Вершы, навучальныя матэрыялы and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

