GIRL – the BEATLES

Ці вы хочаце пачуць адну з такіх гісторый,

Як дзяўчыну гэтую  спаткаў…

Я бы мог дзеля яе дастаць і з неба зоры –

Гэтак моцна я яе кахаў…

Ды не…

 

А калі я зразумеў, што развітацца трэба –

У слязах я ледзь не патануў.

Абяцала  падарыць мне і Зямлю, і Неба –

Верыў ёй, не ведаю, чаму.

Ды не…

 

Ёй так лёгка  проста так

цябе прынізіць пры сябрах

тваіх.

Пахваліць яе не смей –

зірне як варам абліе –

маўчы!

О, не!

 

І яна табе раскажа, што ў пакутах шчасце,

Нібы так і думае сама.

І якія намаганні мусіш ты прыкласці,

Бо нішто не выпадзе дарма…

О, не!

пераклад Алены Церашковай

This entry was posted in пераклады, песні and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

