Каханне больш за жыццё… (All for love – Bryan Adams, Robert John “Mutt” Lange and Michael Kamen for the soundtrack)

У каханні жыць

(я маю гонар ды моц),

Сэрца мне дарыць

(і я дужэйшы шматкроць!)…

І я паўстану скалою.

Ты веры мне дай

І моцна кахай!

Калі ў душы агонь

(і я клянуся табе)

Кахаць да скону дзён

(і я належу табе) –

Цябе змагу захінуць я

Ад бур ды пагроз,

Ад болю ды слёз…

Бо каханне больш за жыццё –

Всё дзеля яго, ўсё дзеля яе…

Закаханы зможа усё:

Летуценні адгадаць,

З неба зорачку дастаць,

Бо каханне больш за жыццё!

Як ствараць любоў…

(я твой агонь уначы)

Як прымаць любоў…

(і нельга нас разлучыць)

Калі мяне ты паклічаш,

Цябе зберагу!

Паклясцца магу,

Што каханне больш за жыццё –

Всё дзеля яго, ўсё дзеля яе…

Закаханы зможа усё:

Летуценні адгадаць,

З неба зорачку дастаць,

Бо каханне больш за жыццё!

Каханне не стрымаць,

Выпрабаваннем не зламаць,

Атрымаў усё і больш, чым марыў сам.

Нібы рэкі у берагах

Ты трымаеш у руках,

Бо каханне больш за жыццё –

Всё дзеля яго, ўсё дзеля яе…

Закаханы зможа усё:

Летуценні адгадаць,

З неба зорачку дастаць

Для каханага свайго,

Для адзінага свайго…

Бо каханне больш за жыццё!

All for love…

пераклад Алены Церашковай

This entry was posted in пераклады, песні and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

