Мой Мінск.

Горад Мінск я шукаю на карце 
У сярэдзіне Беларусі.
Памыліцца я не баюся,
хоць нядаўна сяджу за партай.

Бо мой горад – гэта сталіца,
Бо мой горад прыгожы самы.
Тут пашчасціла нарадзіцца
мне, і тату майму, і маме.

Тут пажары тушыў мой дзядуля,
памагчы быў заўжды гатовы.
Тут вучыла дзяцей бабуля
Першым словам роднае мовы.

Тут праспекты, завулкі, плошчы,
храмы, помнікі ды фантаны.
Горад Мінск ад славутых продкаў
намі ў спадчыну атрыманы.

Хай пакліча мяне чужына
(ў свеце добрых мясцін даволі),
ты, мой Мінск, у мяне адзіны.
Я не здраджу табе ніколі.

Алена Церашкова. 10.08.2013

This entry was posted in Вершы and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

