Разам з дзецьмі: Learn English together with Belorussian! h-w

/Спрытна цягне сена воз

Шэрая кабылкаhorse

 

Я абедаць не саджуся,

Пакуль сок не выпью – juce

 

У мамін слоік з манкай

Улезла малпаmonkey

 

Я паўдня у сшытку крэмзаў

Ды зламаў аловакpencil

 

/Брудны лыч, пацешны выгляд –

Гэта наш падсвінакpiglet

 

Мне маркоўкі шмат не трэба,

Я – маленькі зайчыкrabbit

 

Я спускаюся з абрыва,

Там, унізе рэчкаriver

 

/Я з гары качуся ўніз,

Снег віхураць лыжыskis

Вось і снежань надышоў,

Белы снег на даху – snow

Я прачнуўся сёння сам:

Абудзіла сонцаsun

Вы пап’еце кавы, ці

Вам наліць гарбатыtea

Я разбегся – раз, два, тры –

І залез на дрэваtree

Выйсці ў дождж ты захацела?

Парасон вазьмі – umbrella

Напіліся мы  ў ахвоту!

Ёсць вада у студні – water

This entry was posted in навучальныя матэрыялы and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

