LOVE OR LAUGH (лепшыя показкі пра каханне)

ХХХ

–          Хто любіць усіх людзей аднолькава, не гледзячы на колер скуры, веру, статус, паходжанне?..

–          Кракадзіл!

ХХХ

Хлопец кідаецца на калені:

–          Каханая, ты выйдзеш за мяне?

–          Выйду. Падніміся. Не пэцкай НАШЫЯ штаны.

ХХХ

–          Каханая, ты пачысціла мой пінжак?

–          Так, каханы.

–          А штаны пачысціла?

–          Так, даражэнькі.

–          А чаравікі?

–          А што, у цябе і там ёсць кішэні?

ХХХ

–          Я заўжды казаў, што жанчыны балбатлівыя! Вось, пішуць: жанчына прамаўляе 2200 слоў за дзень, мужчына – 1100!

–          Гэта таму, што жанчына мусіць усё паўтараць двойчы!

ХХХ

Я чакаю яе! Яна – супер! Яна прыходзіць заўсёды і ні разу не спазнілася! Вечар з ёй проста цудоўны, яна дарыць мне шчасце і асалоду! Яна – мая любімая ПЯТНІЦА!

ХХХ

Каханая! Мне дзеля цябе анічога не шкада! Я ўсё жыццё буду насіць цябе на руках! Не купляй гэтыя даражэзныя туфлі!

ХХХ

–          Любы мой! На Дзень Святога Валянціна я запланавала штосці незвычайнае. Будзем глядзець 1\8  Лігі чэмпіёнаў, а потым…

–          Я кахаю цябе!!!

This entry was posted in пераклады and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

